Snurrar

Shiiit vad det är många tankar som snurrar i min rätt så sargade skalle nu, att sova var en omöjligt!.

Frågan är om jag kommer palla med den 2008 som jag lovat mig själv??  Har 5-6 rätt så stora löften för mig själv att leva upp till, som tur är har jag inte delgett dem för någon när eller kär....det skulle bara innebära ännu mer press!! Kommer faktiskt delvis börja leva efter dem redan under morgondagen....så det ska la bli spännande & se hur min lördag & söndag kommer att se ut?!

En sak som jag kan lova är att det u alla fall ät slut med destruktiviteten & fram ska produktiviteten istället. Inte nog med det, jag har en sjukt spännde vecka på jobbet oxå....den som kommer skall dvs! *skakar på huve*

Låg även & tänkte på min & gubbens resa till Manchester....det kommer bli så sjukt roligt. I samma veva så kände jag mig faan som ett misslyckat barn oxå...eller snarare otacksamt barn! Orkar inte kliva över den bron & förklara, men ni som känner mig är välkommen att vara nyfiken....ähhh....ni andra oxå!

Utöver det så kommer alla tankar från det 2007 som vart & vad jag kanske skulle tycka vore skönt som ogjort. Ska sanningen fram så ångrar jag nog faan ingenting.....det har format mig som människa & det ska jag stolt bära med mig. Även om det finns vissa saker som känns onödig....men som Hasse säger: Det var ingen som dog i alla fall.

Tack Hasse
, tänker man så blir allt så mycket lättare!!

Allvarligt, undra hur mycket jag ska klä av mig inför er?!?!

Sitter & skriver detta till denna underbara låt av Edguy - When A Hero Cries

Mmmm, en fika imorgon FM känns rätt så avlägsen i detta nu, ska la se om jag kan lösa lite frågetecken på EM. En sak som är säker är att jag inte kommer kliva upp från soffan eller svara i telefonen mellan 18,00 - 20,00, om ni är nyfiken varför så e det bara fråga, har ni hängt med i denna blogg under X antal veckor eller månader så är svaret självklart!

Fattar annars inte hur jag ska klara av januari - juni!

Neee, nu är det riktigt hg tid att sova...kommer aldrig att gå dock!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback