Skrattade till och med..

Lyckades till & med skratta igår....trots min helt värdelösa dag. Enligt min plan så blev det huuuuuuur mycket bättre som helst efter träningen....så jag lyckades till & med bränna av ett Bengis-skratt. *haha* Väl hemma så fanns funderingen på om jag skulle slå igång datorn eller inte.....blidde det senare allternativet igen. Rätt härligt!! Lyckades krypa ner i sängen tidigt & läsa oxå....så kroppen & knoppen fick vila.

Idag e det annars overkligt mycket på jobbet & det kommer inte att bli ett dugg bättre den närmsta veckan. Iof så är detta ingen chock för mig eller de som jag jobbar med. Samma visa varje år & varje månad.. *skrattar* Kommer bli många kaffe & många micropauser för att hålla skallen lugn.

Kvällen, den är inte riktigt bokad än. Det ända jag vet med säkerhet är att syster inte ska träna då hon ska till Sthlm med jobbet. Kanske....man bara kanske så blir det Bio....finns inte så många filmer som jag inte sett dvs. Ska kika in SF´s hemsida & se tider osv.

Tack för kramen T, den värmde!

Ha en bra dag alla fluff!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback