Sista dagen med Utb!

Känns bra!

Fatta vad jag sovit bra inatt då....nästan på samma nivå som ett barn & då krävs det mycket vill jag lova er. Sovit lugnt, tryggt, djupt, stila, härligt & med massa bra drömmar.. :-)

Kommer bli en rätt lång jobbdag faktiskt, utbildning fram tills 16,00 & sen ska jag tillbaka till jobbet för att slitai ca 1 timme till. Men det går snabbt.

Annars är det inte många dagar kvar innan jag & gubben far til Manchester, ska lösa det sista med pengabiten nu idagarna så vi kan växla in till pund. Gubben är lite orolig, mendans jag är typen som alltid tror att det löser sig....ni vet: Vart ligger hotellet?, Vart ligger Arenan?, Vad kostar en Öl??.. *skrattar* Allt löser sig garanterat..

Neee, dags att pysa. Ha en härlig dag nu alla söta..

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

När far du bubbas? Har inte hunnit satt in åt dig men jag skall!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback