Så lätt

Helt overkligt vad enkelt det gick att kliva upp idag, det trodde jag aldrig att de skulle gå. Men jag riktigt bara studsade upp ur sängen & in i duschen. *skrattar* kan kanske vara för att jag sparakde ut L-G & Jörgen efter 21-tiden & nästan somnade direkt. :-)

Annars känns det så jävla bra att vara tillbaka på jobbet....kom hit strax innan 07,00 & precis innan 08,00 hade jag lyckas läsa igenom alla mail som fanns. *hihi* Efter det blidde det mellis bestående av lax, potatis & sallad.....kan inte riktigt beskriva hur härligt det känns att vara tillbaka med maten igen oxå....inge mer selecta & inge mer skräpmat. *jublar* Tyvärr så har alla system krånglat med div. svarstider & kraschningar sen dess....så jag känner att stressen kommer krypande. Men andra ord...jobbet är på G in i kroppen igen efter X antal dagars frånvaro.. *skrattar ännu mer*

Neee, pallar inte med detta mer...dags för en kopp svart!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback