Risk = roligt

Var alltså över 10 år sen som jag spelade Risk sist.....så mitt minne igår var inte direkt uppdaterat med strategier osv. *skrattar* De som lirade blidde jag Jörgen, Åke & Sondra. Frasse kikade även förbi & slappade. VInnaren av omgången blidde Åke, mest för att alla missuppfattat sitt uppdrag & att jag inte riktigt pallade med att strida.. *himmlar med ögonen*

Frasse & Jörgen bröt upp, mendans vi andra stannade kvar & surrade ett tag innan Åke for hem. Slutade med att Sondra kraschade här. Stackarn skulle upp & jobbar kl 10,00 idag &vi lyckades la somna runt 05-tiden efter en väldigt sen kvälsfika eller oerhört tidig frukost som jag lagade till. Blidde fläskfilé & sallad till. Riktigt smarrigt faktiskt..

Idag har det bara vlivit slappning & matlagning. Fixade matlådor fram tills onsdag. Smarrigt....lax med ädelost, potatis & till de kommer de bli en smarrig sallad. :-) Film...jag, L-G & Jörgen har kikat på Mr Woodcook, Charlie Willsons War & i skrivande stund kikar vi på The Gameplan.

Mmm, de var & är min söndag det! Imorgon är det verkligheten igen, ska bli så härligt!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback