Onödigt!

Herre min skapare vad kvällen efter 22,30 igår känns onödig. Den känns helt enkelt vara dum. Frågan är vad som är en sanning?!

Befinner mig i den prikära situationen där det ska bestämmas om man litar på en eller en annan människa. Personligen så hoppas jag att hela skiten grunnar sig på ett missförstånd & att jag inte beöver ta ställning, För just i detta fallet så tycker jag om människan alldeles för mycket.

Vad händer annars en förmiddag som denna då? Då jag var semilugn igår, mot för hur de kan vara eller se ut....så är jag piggelin idag & funderar på att ta mig en prommis. Det är lagomt grått ute för att matcha min sinnesstämming.

Ne alla glada & underbar....man ska vara goo  glad!!!

Ha en härlig dag nu så höres vi sen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback