Nya saker till köket

Även idag har jag vart utanför dörren & lyckas få se lite månniskor samt få i mig lite fräsch luft! :-)

Vi styrde bilen mot Birsta City där L-G  handlade ett till par snygga jeans från JC. Tog oss en liten sväng därinne & hittade såklart massa människor som vi känner. Efter lite kikande på folk så gick vi in på Ikea & kikade på nya tallrikar & glas hem till lilla mig. Blidde två nya uppsättningar tallrikar....sjukt snygga...samt ett helt gäng nya glas. Alltid roligt att få piffa upp lite & känna att man e värd det. :-)

Väl hemma så rensade jag ut allt sjit som jag hade i form av porslin & glas....samt atta j**a förvaringsbyttor som jag skaffat under årens gång. Så nu ser det riktigt bra ut inne i skåpen....även i köket i stort. :-)

Väl hemma droppade Jörgen upp & sen bar det av till Curres för middag. Även om mitt nya liv har börjat så blev det skräpmat ikväll. Kommer hålla mig bra 5 dagar i veckan med maten. *hihi* Sen kikade vi på den underbara Zoolander men en Ben Stiller i absolut toppform. *skrattar*

Grabbarna gick nyss ner till Jörgen för att spela...(ni som inte kan lista ut det)...

Höres sen alla kramgooa!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback