Natten go!

Nu e det dags att krypa ner & kramas med kuddarna. Haft en sinnes lugn helg & det känns bra på alla sätt & vis. OK, jag har spenderat lördagkvällen själv....men det får man räkna med. Visste inte riktigt vad jag skulle göra fram emot 21-tiden så jag satt mig & var nyttig i 1 timme & 10 minuter.....vilket kommer kännas imorgon, det lovar jag! *skrattar*

Messade Sondra förut & frågade om de var drucken & mysig än?! Fick till svar att de & grabbarna (gissar på L-G & Rille) hade satt sig i sällskap med mamma. Lät i mina öron som en riktigt härlig kväll. :-) Hoppas Jörgen & Co har det kalas på sin lagfest oxå....lovar att de hördes upp till mig innan de gick ner på la stada! :-)

Nee, mitt kvällsfika e klart & ögonen vill vila.

Höres imorgon!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback