Mixade känslor

(fråga till er som läser min blogg)
Hur ser din kväll ut?, vad har du för spännande planer?
(tack till er som svarat)

Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. *fundilurar*

Kommer gå ner på la stada efter jobbet för att hinna med ett par ärenden. Sen kommer jag stanna till på Hemköp för att handla lite bra saker till den middag som jag ev. kommer att laga ikväll... :-) Sen har min syster frågat om jag vill vara hennes chaufför ikväll....hon ska på middagsfest efter jobbet. Men grejjen är jhu att jag inte vet om jag kommer lyxa till det med ett glas vin eller inte?!?! *kliar huve*

Marcus droppade förbi i 40 minuter igår oxå....snackade massa. Var riktigt länge sen vi hade lite tid att bara surra om allt & inget. Om det blir som vi tänkt så möts vi upp nere på Knaust vid 09,30 imorgon för en hotellfrulle. Som jag har sett fram emot en sådan.....shiiiiiit vad äckligt underbart gött! *klappar händer & jublar*

Annars längtar jag overkligt mycket till sommaren & wakeboard:
Inte för att jag ens är i närheten av detta....men ROLIGT är det....eller vad säger du Henke?!?!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

määäääääääään gud vad du e taskig!! Shit vad man fick lite små längtan nu! Nog för jag gillar vintern och åka snowboard men på vilken snö skall man göra det på i år??? Trevlig helg!

Postat av: Marie

Spännande vette ... men städa, vika tvätt å sen mysa framför tv med Kela å äta gott =)

2008-01-18 @ 19:11:00
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Postat av: bror

Hahahahaha

2008-01-18 @ 21:35:01
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback