Mindre bra

Att jag är vaken vid denna tiden på dygnet....ska upp om mindre än 5 timmar & det kommer att bli kämpigt. Men det gäller bara att vila kroppen....knoppen klarar sig ändå, även om de kommer att kännas jobbigt! *suckar*

Annars har kvällen vart riktigt lung, tränade en snabbis efter jobbet för att sen slappa ner mig i soffan. Surrade med Jörgen & snackade ikapp helgen....då vi knappt såg till varandra. *haha* Inte lätt att bo grannar. Strax innan 20,00 droppade Sondra in & fyllde sin Ipod med massa bra musik. "Sparkade" ut henne runt 21,40....sen preppade jag för natten & sen har jag inte riktigt kunnat sova. Tankarna flyger omkring i skallen & det finns lite saker att bita i här framöver.. *suckar igen*

Neee, ska se om min kopp röda te kan stilla min själ & se till att jag somnar snart! Det är även 3 plusgrader ute nu, 00,40...SJUKT!!!

Natten go!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback