Mellis är i magen &

nu är det snart dags att kliva ner till den kommande utbildningen. :-) Kan uppdatera er lite om vad de e som vi ska göra...om det finns någoin som är nyfiken dvs!?!

Annars hoppas jag att denna veckan kommer gå bra, är inne i steg 2 av min "hemma-rehab". Inte bra att jag fallerade under fredagen med lasten som jag vart så sjukt duktig med. Surt sa räven, själv blir jag bara besviken på att jag inte var starkare mentalt. Nog för att steg 1 går så äckligt bra & det är jag nog ännu mer stolk över! :-)

Hur ser kvällen ut som då?!
Jörgen, Ola & Stiernan far till Skalet för att festa i dagarna 4 tillsammans med sverigest studentelit. *skrattar* Lovar att det är så sjukt jävla roligt med Student Ski Week!!! Jag lyckades vara med på den i januari 2000. SHIIIIIT!! *hihi* L-G jobbar & jag kommer med andra ord att vara heeeelt själv. Har inte kommit fram till om jag ska träna efter jobbet eller inte....de lutar åt att de blir träning så slipper jag vara hemma själv så länge...men de e bara krypa ner i soffan & kramas med kuddarna.

Kom jhu på att det ingår lunch i dagarna 3 under dessa utbildningsdagar oxå...så jag har gjort för mycket matlådor. *suckar* Jag kan med andra ord bjuda nån vänlig själ på middag....nån?! ;-D

Nu e det dags....ha en härlig dag nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback