Måndagen är över & tisdagen är här

Gick oförskämt lätt att jobba igår, däremot så var jag sinnes trött när jag kom hem. L-G hade vart i Birsta & droppade in stax efter att jag lagt mig isoffan. Somnade en snabbis medans han kikade på tv...efter lilla stunden ringt syster & sa att hon tränat klart. Så då var det bara sätta sig i bilen & fara till henne för att fixa datorn. Efter en snabb uppkoppling skulle internet fixas, men då visar det sig att Telia vart duktig & skickat allt utom modemet. *grattis telia* Fick lägga in office & lite andra bra appz istället.

Runt 20,00 hamnade vi nere hos Gisse & Maria för en kaffe, ett huvepiller & en beroca! *skrattar* Goo tjejerna som tar hand om en kraschad kille. :-) Två koppar senare var de dags att hämta Jörgen & skjutsa hen den otroligt långa vägen till sporthallen där han hade fotbollsträning. Medans han jagade boll så lirade vi G.H & hade sinnes roligt. Tiden går så äckligt snabbt så vid 23,00 kastade jag in handduken & gick upp till mig för att nalla.

I skrivande stund har jag vart på jobbet i ca en timme, hunnit med att vara produktiv som vanligt. Men det är nu som det e dags att lägga i ett par växlar till. :-)

Ha en härlig dag nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback