Lördagens bestyr!

Vaknade 09,00 idag (lördag dvs)....kände mig rätt dum & kluven. Satt mig & lyssnade på den skivan som jag brännade ut stax inna 05,00 då jag kom på att de var dags att sova. Hamnade nere på Stadshuset med Marcus, Johan, Thias, Robban, Jocke & Micke M. Vilka underbara lirare det är...skulle lätt göra vad som helst för dem. Traffande Sondris, Rikke & Tina oxå....samt massa andra mysiga människor.

Mmm, men dagen då....vaknade som sagt 09,00...tog mig en dusch, funderade över mig, mina vänner & allt som hör till. Marcus ringde strax innan 11-tiden & bhuppade ner mig på en kaffe....men först stannade jag till påMcD för att handla frulle till oss. :-) Väl nere i butiken så snackade jag med mamma & pappa Larsson, de är alltid lika underbara. :-D Stannade nere hos Marucs i dryga 2 timmar, messade lite med Sondris & bad om ursäkt för mitt helt overkligt onödiga & efterblivna beteende. Men det är inte lätt att känna mig, eller att helt enkelt råka ut för mig när det blir missförstånd! Så e det....efter det så var det dags att möta upp Jörgen, Maria, Gisse & Elin för en fika på Charm. Träffade även Pillan, Pillans mor, Mumin, ÄL & Ronnsa där. Ett par koppar svart guld senare gav vi oss av till systemet där Jörgen skulle handla till den kommande veckan.

Shiiiit vad roligt ni kommer att ha de i Skalet bro!!

Landade hemma hos mig runt 15 & där blidde det 2 avsnitt av Simsons s19...innan mitt Manchester skulle spela. Vann med 2-0...även om de satt lång inne. Sen droppade Frasse förbi lagomt tills att M.I 3 började....så vi kikade på den innan han skulle vidare ner till Gisse (som jobbade). Själv slog jag 6 Bro på serien 24, s04...klämde 4 avsnitt innan  jag sparakde ut bubbas.. Kommer garanterat att se ett par avsnitt under morgon dagen oxå. *hihi*

Nee alla mysiga...nu ska jag sova. Sondra, krya på dig oxå.. *krya-på-re-kramen till dig*

// One Love

Kommentarer
Postat av: Sondra

Gogubben :)

2008-01-20 @ 19:25:27
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback