Lördag & söndag

Igår så hamnade vi hemma hos Gisse....då vi var på G till Tillan & hennes fest. Var liksom inte riktigt meningen att vi skulle vara kvar hos henne hela kvällen. Men ibland så blir det la inte som man tänkt sig. Vi som var hos Gisse var i alla fall undertecknad, L-G, Gisse, Micke, Sara, Challe, Alex, Maria & Jörgen. Hamnade nere på Olles fram emot 01,00 mot mitt bättre vetande....där blidde det ett par glas mjölk för mig. Lika roligt varje gång som folk smakar & tror att de e en mjölkdrink.. *skrattar* Bubbas Henke spelade oxå, alltid lika roligt att träffa dig!! Lite frammande att spela i Svall igen då det var ett tag sen nu va??! *hihi* Gick i all fall hem runt 02,00 & nallade.

¨Sov ute riktigt ordentligt idag & vaknade strax innan 11,00...slappade ner mig i soffan till NHL´s skill comp. Sinnes roligt att se alla leka hockey. Fram emot 13,00 hämtade jag upp L-G & sen stannade vi till på Gonzalos för en sallad....efter det slappade vi till FA-cuppen där mitt Manchester spöade Tottenham med 3-1. Sen blidde det film: We Own the Night & Yuno.

Sparkade nyss ut lillen, ska bara bortsa mina gaddar & sen blir det sängen. Längtar efter min bok. :-) Annars är det träning som gäller till veckan. Ska bli så in i helvete skönt att komma igång med den på allvar efter X antal veckor med uppehåll.

Nalla sött nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback