Lördag & slappning

Igår efter jobbet stannade jag till hos Åke för att hjälpa honom i sin flytt. Eftersom jag fortfarande är lite krasslig så blidde det inte speciellt många tunga lyft för mig....men jag vet jhu hur det e själv när jag har flyttat. ALL hjälp e välkommen! :-) Sen bar det hem för en snabb middag innan jag började att städa lite enkelt. Känns skönt att ha de gjort innan helgen drar igång på allvar. *skrattar* Vid 19,30 så droppade ligan in beståenda av Sondra, L-G, Jörgen, RIlle & Ola....nån timme senare kom även Frasse förbi. Mot mitt bättre vetande så drack jag två glas vin tillsammans med Sondra & L-G. Kikade på en & en halv  dålig film! *haha* Ku längre kvällen gick jhu mer folk var det som droppade av....så fram emot 00,00 så gick L-G & Frasse ut & Sondra stannade kvar ett tag innen hon försvann. Själv fastnade jag framför datorn & surrade med en polare till Tillan....de hade fest med Sing Star & Guitar Hero.. *sinnes roligt*

Idag så vaknade jag runt 11-tiden av att Frasse messade.....så det var lika bra att kliva upp då för att se om det fanns någon ledig tid i tvättstugan. Jag hade alltså INGET som var rent, INGET!! Till min stora glädje så var stugan leldig vid 11 & ingen hade tahit tiden från 13-16 så jag norpade även den... *hihi* Var tvungen att se när jag tvättade sist & det var alltså den 17:e december.. *asg* I stora drag så var de nästan en månad sen....tacka faan att jag inte hade någonting som var rent.. :-) Om 4 minuter ska jag ner & plocka ur den sista maskinen, sen är det bara vänta på att allt ska torka.

Klockan 18,00 börjar Manchester - Newcastle....kommer bli en spännande match men jag hoppas att vi vinner.

Ha en härlig dag nu alla mysiga & ta de bara liiiite stilla på lagfesten Jörgen! *haha*

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback