Lågtrycksvaciumskoma med stööööört beteeeende!!

FUCK, är på sånt overkligt grinhumör idag.....känns bara skit. Allt ÄR bara skit & alla kan dra åt helevete....fuck off and die.....THEN!! Förstår ni att det verkligen känns så, vilket inte direkt är normalt för mig!! *suckar* Skallen har inte alls vart med sen jag vaknade, inte många saker som kopplar & det gör mig bara ännu mer irriterad & grinig. Lider med alla mina snälla & gooa arbetskamrater som fått stå ut med mig i mer än 8 timmar......speciellt de som finns vara med på mötet idag. Sen lyckades jag skälla ut nån som absolut inte var förjänt av dem p.g.a en systemändring som är gjord utan att jag meddelats....shiiiit vad elak jag blev. Seriöst...kanske är läge att tagga ner nu....ta min 15 eller 16 kopp kaffe för dagen & se fram emot träningen ikväll.

Surrade med L-G förut oxå, ang den kommande helgen & allt som ingår. Jag ser verkligen inte fram emot den i dag....men förhoppningsvis är det en övergående känsla... *suckar lite mer* För som de känns nu så är jag bara irriterad på alla & allt, orkar inte med folk, dumma frågor, novisa fel, en skadad telefon, brist på sömn, en omotiverad förfest, fulla människor ååååååå allt annats om man kan klaga på...

Tror verkligen att träningen ikväll kommer göra mig bra....att få ut alla neggo känslor ur systemet!!!! Tömma & glömma, ladda & se fram emot en heeeelt underbar onsdag!!

Ha en bra kväll nu alla & jag lovar......dessa dagar kommer kanske 1-2 ggr i halvåret för mig.....så ni behöver inte vara rädd!! Imorgon är allt som vanligt, och skulle det inte vara det så ge mig denna veckan att landa på mina fötter igen....det är mycket nu!!

Kaffe, mat, träning, mat, soffa, bok, prolla, kudde, sömn = ny dag!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Tillis

Du får en stooooorkram av mig, så hoppas jag det känns bättre snart vännen!

2008-01-29 @ 18:41:53
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback