Lägger ner, det är dags!

Snacka om att det nya året firades in med buller & bång.....det blidde alltså liiite för mycket snapps för lilla mig. Men jag & Nisse trodde att jag kunde bota min förkylning genom massa med Fischermens...det fungerade rätt OK under första halvan av kvällen. Den var i övrigt riktigt rolig...massa bra folk, supersmarrig mat & en helt underbar lek! 'skrattar* Den resterande delen av kvällen blev bara fel. *suckar* Har till & börjat med aldrig vart med om att missa tolvslaget.....vilket vi gjorde. Så skumpan blev kvar....samt alla som skulle röka garring. Fram emot 01,00 rörde vi på oss emot aveny dit alla skulle...själv följde jag med dit innan jag vände på klacken & gick hem. Redde i alla fall ut missförstånd under gårdagen pga en rätt puckad (räcker med den beskrivningen här) lill-bengis, så nu är det klart & jag kan se fram emot ett bra 2008. Jag är ledsen för mitt kaos G & M!! Lovar att det var många som undrade vem varför vissa mess kom när det gjorde & varför de var så osammanhängade som de var samt att det verkligen bara var fel!! Huaaah, kommer uppfinna ett alkolås till mobilen. Eller som Ola sa....det ska vara alkolås på spriten.....din var bättre än min Ola! *skrattar* Kommer bli ett väldigt stilla 2008 för den delen....ska slappa tills jag & far åker till Manchester den 8:e februari. Nykterhetskoma kallas det för...min syster & jag kommer träna på bättre & härdare än något år tidigare & då går det faan inte att vara destruktiv osv.. Orkar inte med det levnande längre....det är film, hotellfrulle & mys som gäller på helgerna framöver! Än en gång kommer denna våren att handla om mig & bara mig.

Är i alla fall hemma idag då jag är sjuuukt kraschad, vaknade 12,00 & klev upp för att stilla magen lite. Nu blir det en dusch & sen när det av till sängen igen för att läsa & sova vidare.

Ha en underbar dag nu alla mysiga & härliga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback