Ingen ny människa

Men jag känner mig klart piggare....en rätt underbar känsla vill jag lova. Halsen är lagomt strulig, men den går till sig. :-) Ska nog köra min specialare snart oxå, synd att jag kommer stinka vitlök, men vad gör det när jag varken jobbar eller har en tjej att kramas med?!?!

Jörgen ringde i alla fall & väckte mig nnys, undrade hur det var & om jag kände mig fräschare. Go som bryr sig Bro! Har även kikat efter G.H 2 samt vilka låtar som var med där....så han kommer nog handla det oxå! :-) Ska även ringa L-G och höra vad han sysslar med....om det ville sig så skulle han följa med mig & handla idag.....måste fylla upp allt så jag klarar mig januari ut. Speciellt nu när det blir träningsmat som gäller.. :-)

Nee alla friska & krya.....duschen locka lite!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback