Halva veckan

Första halvan av arbetsveckan har bara smullit till....lika underbart härligt som vanligt! Kommer gå snabbt innan vi är ute & åker hoj igen. Dvs, sommaren kommer med stormsteg & jag njuter. *hihi* Känner mig dock lite mer krasslig i halsen idag än igår & det retar mig sinnes.. Men det blir en stilla kväll idag, imorgon & sen är helgen här. Då ska jag bara mysa ner mig i soffan & kika på film & allt annat mysigt. *hihi* Nån som känner för att sällskapa?!? ;-) Ska nog passa på att göra massa smarrig mat oxå...verkligen bara lyxa till det. :-)

Annars då...jo...första mellis för dagen är i magen & jag väntar otåligt på lunch. *skrattar* Snacka om att kroppen kommer in i rutinen snabbt nu när den vet hur allt fungerar från tidigare år. Ska la se om jag kan plocka med ´mig L-G ut till Rusta idag oxå. Killen, dvs jag, har jhu en plan som skall följas....även om den kommer uppfattas som skadad. Men jag står fortfarande för det....är INTE som alla andra! *blink*

Neee, ha en underbar halvtid på veckan alla söta!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg header!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback