Halv nyttodag, typ!

Eftersom jag tillbringade massa timmar i tvättstugan igår så slipper jag med andra ord det idag. Känns riktigt härligt faktiskt.....man får ett par extra timmar över till egen tid.! :-) Damnsög gjorde jag iof redan i fredags, så det slipper jag oxå göra idag. *klappar mig nöjt på  huve* Däremot så har jag diskat ihop helgens disk & i skrivande stund håller jag på att fixa massa kykling i ugnen & riset är redan färdigt....står på varmhållning. Kommer bli en smarrig lunch med andra ord. :-)

Måste in på Canal+ för att se vilka matcher som erbjuds idag, känner att jag inte fyllt upp min kvot med fotboll denna veckan.. *skrattar* Antingen så blir det fotboll, eller så ser jag på ett par avsnitt av Las Vegas..eller så kikar jag efter någon av följande filmer på bra kvailté : We Own The Night, National Treasure 2, Alien vs Predator 2, The Golden Compass eller Enchanted!!

Solen skiner ute & det känns som detta kommer bli en underbar dag!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

National suger, ganska händelse fattig story i mitt tycke men där emot är we own the night riktigt bra! Sen får du gärna avslöja om The golden compass är bra =) Puss bubben! Kommer troligen hem nästa lördag om vi skall hitta på nått, Är spelledig som det ser ut nu! Fast utan alkohol för min del skratt!

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback