Grammisgalan & P3

L-G hämtade mig igår efter jobbet för att styra bilen mot Gonzales. Vi hadlade en sallad & köpte en kebabtallrik till Rille. Sen hämtade vi upp den sistnämnda nere på Knaust innan vi droppade in hos mig. Efter maten somnade Rille in medans L-G satt framför datorn....själv kikade jag på gamla boxningsmatchers & de visade matchen mellan Mike Tyson vs Frank Bruno. Måste villigt erkänna att det var en slapp kväll. Rille stack vid 20-tiden för att hinna till träningen medans vi slappade ner oss till grammisgalan. Jörgen ville att vi skulle kika ner & delta i hans nya spel som han inhandlat & så blidde det efter att jag fixat matlådor för idag & imorgon.....gjorde potatis & smarrig fläskfilé. :-) *klappar mig stolt på huve*

Annars blidde det en "sovmorgon" idag...kom inte till jobbet förren 08,15. Men det är sinnes härligt att få göra det ibland. :-)

Ha en härlig dag nu alla & Sondra....lycka till nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback