Fredagsplanerna är

Klockan ringer 05,20 imorgon då jag ska vara på jobbet innan 06,00. Har rätt mycket att stå i då jag bailade hela skiten pga att systemet inte riktigt ville fungera. Mitt mål är att ha jobbat på så in i helvete att jag kan känna lite lugn efter lunch.  *gnossar händerna* Kommer garanterat inte att bli så, men det e i alla fall min plan! *hihi*

Kommer i vilket fall som helst att kliva hem stax efter 15,00 imorgon med....men det är jhu för att jag ska klippa mig & bli värsta snygga killen. När de e klart så kommer vi att besöka EGO för att köra ett lätt pass bröst....samt en snabbis av baksida ben. :-)

Skulle behöva ta mig förbi bolaget oxå, handla lite vi så jag har nått att zippa på i helgen....samt handla lite tillbehör som jag behöver för att laga den middagen som jag planerat för imorgon. *hmmmm* Lagar jag inte mat så lyxar jag nog till de med en A La Papa! *hihi* Kvällen då....när maten är klar & träningen är klar......då ni.....då kommer det att bli film. Har minst tre filmer som jag vill se nu & en eller två av dem kommer jag att vila mina ögon på imorgon.

Härligt....där har ni min morgondag....ni som vill vara med e välkommen & ni som redan nu vet att ni kanske inte vill göra exakt samma sakt som mig....hör inte av er....jag ska ha en trevlig, mysig, stilla kväll med film & vin....och passar inte det så ses vi kanske på lördag istället.. :-D

Fortsatt trevlig kväll nu alla!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback