Första fredagen på det nya året!

Välkommen till en ny underbart härlig dag alla glada!

Själv vet jag inte riktigt hur jag känner mig än då L-G ringde & väckte mig för ett par minyter sen bara. Sanningen är att jag inte riktigt vaknat till liv igen. *skrattar* Men ge mig 15 minuter till & en dusch så.. ;-)  Kan iaf säga att rösten låter mer & mer som mig, däremot så är halsen inte lita vanligt inställd till & kännas bra. *muttrar* Men det får jag väl försöka döda med lite vademecum... För er som inte vet vad det är : Googla!!

Får la se vad som händer idag oxå, L-G var sugen att fara ut till Birsta City samt Ikea för att handla lite nyttosaker. Jag är sugen på att följa med honom, men jag får sehur jag känner mig om den där kvarten....samt att jag ännu mindre gillar folk när jag e sjuk/krasslig!! Tror även att Sondra hade en plan på att droppa ner & känna lugnet, aldrig fel med mysigt sällis när man vart hemma & instängd ett par dagar. Nu har jhu iof både L-G & Sondra vart & hållt mig sällis i dagarna....men dock! *skrattar yrt*

Neee, nu ska jag ut på Youtube & hitta en video att posta till er..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback