Första fredagen avklarad!

Nu kommer snart en nöjd liten Bengis att kliva ner i sängen & kramas med kuddarna.

Blidde som sagt en riktigt stilla & härlig kväll med skönt sällskap. Började med att jag gick upp från Jögga & slappade....sen droppade Sondra in till mig. Vi tänkte kika på en rulle & ringde ner en våning för att höra om rockhjältarna ville vara med & slappa, det dröjade inte många minuter innan de var bänkade i soffan. Vi drog igång filmen: We Own the Night...men pga rätt krass kvalle så bytte vi till: Before The Devils knows you´re dead. Skulle kanske inte säga åt någon som gillar avtion att se just den filmen. Jjaa, efter ett tag in i den skulel Sondra iväg.. Tog la ca en timme innan Maria droppade in i sällskap till Jörgen.

När filmen var slut så satt vi kvar & snackade till The Voice.....där man kunde skicka in teext via deras mobila chat. *skrattar* Jörgen fick två hej hej av L-G & vi andra skrattade till hur oerhört mogen vi är!!! ;-)  Strax efter 00,15 sparkade jag ut ligan & passade på att få sjuts till & från Statoil med L-G för lite snus.

Såååå, det var slutet på min sinnes härliga kväll! Imorgon är en ny dag med nya människor & glada ansikten.

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback