Fet skallebang!

Började få lite ont i skallen igår vid 14-tiden....sen blidde den sakta värre fram tills att jag skulle gå hem. Nu är det jhu så att jag vet varför skallen krånglade.....kan la tänka mig att de kan bli så lite fram & tillbaka under en dag eller så.. *skrattar uppgivet* Sak samma....när klockan var strax innan 19,00 så visste jag knappt vilken fot jag skulle stå på....så jag gick & la mig vid 19,30.....slog helt sonika av alla lampor & la mig för kvällen. Somnade strax innan 20,00 & vaknade 07,45 idag. Shiiiiiit alltså....var länge sen jag hade den skallebangen som igår....egentligen ska den nog defineras som migrän. Men W.E!!

Annars tror jag att denna arbetsdag kommer gå äckligt sakta, i alla fall fram tills 14,30.

Mor kommer & hämtar mig vid 16,30....e bjuppad på middag hem till mor & far. Gubben ville surra igenom resan till Manchester & allt som här till. Samt att jag måste gå hem till hans moster & ställa in alla kanaler på hennes digitalbox....så hon kan se på hockeyn! :-)

Nu är det dags för kaffe igen!

// One love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback