Ensam kväll

Lördag.....klockan är strax efter 20,00 & jag är i det stora helt själv. Körgen har lagfest, Rille är på G hem för fest efter sin match nere i U-sala, L-G fick ett erbjudande av Sondra & Tina som han inte kunde tacka ner till...blir fest för dem med andra ord, Frasse sover i en soffa & blir snart utsläng pga dåligt sällskap.

Så....då är jag själv helt enkelt! Frågan e vad jag ska hitta på??....det brukar lösa sig efter ett par helger med lugn & mysiga hemmakvällar, man får liksom rutin på att slappa oxå! *skrattar* Blir nog en rulle....ett par kuddar & soffan....mmm.....det är min masterplan!!

Ha en härlig kväll nu alla ni som ska supa skallen i bitar, vakna med ångest, vara bakfull & konstant trött! :-)

Ps, MITT Manchester vann med 6-0 & är därmed uppe i serieledning igen!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback