Dagen som vart

Hakade på L-G ner på la stada så han fick handla ett par snygga jeans på JC, sen gick vi i snöstormen som var bort till Appoteket för att handla lite bra saker. Ska la kanske inte gå in på vad vi handlade, men jag tror det kommer att vli kalas! :-)

Efter det så for vi ner till polisen för att lämna en ett korkort som jag hitta....sen bar det av till OK för att surra om det belopp som de drog dubbelt av mig under gårdagen. Avslutade våra resa med att kliva in på Kvantum i Nacksta.....där jag handlade mat för hela januari månad. Känns alltid lika underbart att köpa nyttomat som är rätt enkel att göra. Blidde mycket lax, kyckling & fläsfilé...samt lite grönt & annat smått & gött. :-)  Kan jhu avslöja att middagen ikväll blidde potatis, lax med ädelost & en lättare sallad till.....helt underbart smarrigt. Gjorde som alltid lite exktra så det finns till lunchen imorgon. *klappar mig själv på huve* Sen städade jag även hela mitt skafferi (som verkligen var i behov av det), samt att hela bänken brevid kulen rensades upp. Så nu står bara mig Soda Streamer & kaffebryggaren där. Allvarligt, så rent har jag inte haft det där sen jag flyttade in hit.. *skrattar*

Efter det så har jag & L-G mest slappat i soffan till massa sköna serier som vi redan sett alla avsnitt av....och i skrivande stund började Mission Impossible.....så nu ska vi väl avnjuta den & se vad som händer sen. Skulle gissa att det blir sängen för mig..

Ha en fortsatt härlig kväll nu alla mysiga!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback