Brann av..

Lyckades faktiskt med det 4 ggr idag under min väldigt korta arbetsdag. 2 ggr under mötet som var från 09,00 fram tills 11,30...sen var det lunch & den var verkligen behövlig. :-) Efter lunchen så hade jag riktigt mycket att stå i....men då slutade systemet att fungera.....nästan som ett jävla omen! *suckar* Ringde & felanmälde skiten strax innan 13,00 & sen hände inte ett skit. Ni som vet min underbara historik med strulande system vet att jag verkligen kan brinna av för betydligt större & mindre saker. Satt i det stora med en kaffekopp i handen under två timmar & när klockan var 15,00 så fick jag ett bryt...slog av datorn & gick hem. Finns INGEN mening för mig att sitta kvar på jobbet, stressa upp, bli förbannad, otervlig mot arbetspolare, slå sönder saker osv!!!

Träning blidde det i alla fall.....ryggen & axlarna fick sitt.....lyckade gå på löpbandet i 60 minuter efter det oxå. Synd att de var så fruktansvärt dåliga tv-proggs bara. *skrattar*

Jaja, har k´äkat lite nu....hunnit med duschen & ska snart lägga mig i soffan för att bara vara. Nån som vill komma & kramas??

Ha en skön & mysig kväll nu!!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback