Blidde en..

fika på la stada idag. Trodde jag inte när jag läst klart klockan 05,00 imorse.. Fattade inte ens att klockan ringt då Jörgen ringde & väckte mig 11,15. Efter en snabb dusch så hamnade vi på Charm, och det måste nästan vara i augusti som vi hade en fika tillsammans. Efter två snabba koppar begav vi oss mot EB Games (om de heter så), för att inhandla ett nytt spel som ska liras fam till klockan 18,00....då mitt Mancheter spelar! *happy* Dock är det FA Cupen idag & inge P.L! På väg hem så ville Jörgen in på Brothers för att kika på ett par byxor....och det slutade i att han handlade på sig en halv garderob & jag la undan en halv. *skrattar* Så kan det gå när min syster & Mithcell jobbar. Sinnes snygga kläder dock, men jag har faan inte råd.. *suckar* Ska ta mig råd.. *hihi*

För 10 minuter sen diskade jag i alla fall klart alt det som jan handlade igår, så snart ska de ställas upp i skåpet igen. :-) Jepp...ska ner till lillebror nu & spela lite.

Kvällen då....de kommer att bli Risk tillsammans med Åke, Hasse, Jörgen & Sondra. Kommer bli äckligt roligt, har inte spelat risk sen 1997 då jag flyttade från Klockaerget. *skrattar* Red Beeiiiiiiaaatches!!

Ni får ha en bra kväll nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback