Bättre, men långt ifrån bra!

Dagen har inte gått ut på annat än att försöka andas genom näsan....tragiskt med sant! Fick i alla fall främmande av Thomas & L-G mitt på dagen....slappade, surrade lite & kikade på The Goonies. Har glömt hur kär jag är i den filmen. Kom ut 1988 & sen dess har jag sett den såååå många ggr....dock väldigt få ggr sen jag blev "vuxen".

Jörgen ringde när han kom hem från jobbet & då droppade jag ner till honom för att dö lite i hans soffa. Efter lilla stunden så kom L-G förbi & sen lirade de sjukt mycket Giutar Hero. Helt underbart spel. tyvärr fanns inte energin i min kropp för att palla med nått spelade. Fick även ett mess av Gisse som undrade hur dagen på det nya året rullat på...goo hon! Snackade även med min mor som undrade om jag pallade med jobb imorgon. Men det kommer tyvärr inte att bli så...är för seg & kraschade fortfarande. Hann i alla fall med att läsa ut boken mellan alla varv här ovan! *skrattar* Så nu är det bara att börja på nästa...

Efter 20-tiden gick jag upp till mig & somnade i soffan en snabbis innan Sondra kikade förbi för att se en rulle & strax efter henne kom L-G upp....Jörgen skulle sova då bubbas ska sova. Jobbar jhu imorgon han. Filmen som vi kikade på var The Family Stone...klart sevärd för er som inte vilat ögonen på den. :-) Sen blidde det även 2 1/2 Men, lite Spin City osv innan L-G & Sondra drog sig hemöver. Själv ska jag lägga mig & sova nu, kommer bli så härligt! Håller alla mina tummar att jag vaknar som en ny människa imorgon. Måste nog ta en av mina omtalade coctails till frulle. *huuuah*

Hämtade föresten ut mitt protein idag, men smak av äpple & kanel....fatta vad GOTT det var! *thihi*

Natten go nu alla mysiga!

// One Love


Kommentarer
Postat av: Tillis

Bengis min kära vän! Ledsen att märka på ord här.. men om jag inte missminner mig så kom ju faktiskt the Goonies ut 1985 ;) thihi
Men LÄTT bästa filmen ever!!
Kramen till dig

2008-01-03 @ 22:39:47
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback