Armar

Det är vad som finns på menyn ikväll! Helt underbart.. :-D

Gick annars riktigt bra att träna igår, nog för att vikterna var riktigt låga med pumpen kom direkt & jag lovar er att det känns i mina speniga muskler idag. *skrattar* Ändå så körde vi ingen efterbränning igår....förhoppningsvis kommer det ikväll....även om jag hatar steppmaskinen så älskar jag den.. *kluven kille*


Jaja, blidde i vilket fall en sinnessjuk tidig kväll igår....slog inte ens på datorn när jag kom hem! Det ni.....det kan nog nästan aldrig hänt mig. Men snacka om att de känndes härligt....skita i att stressa med nätet.....så jag kröp ner & läste massa istället. Kommer inte ihåg vad boken heter, men jag återkommer med det....för de nyfikna! *hihi*

Neee, en till kaffe & sen är det möte.

Ha en härlig dag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback