Vilken smarrig middag!

MIn vän DjHenke svarade på min fråga....han som har lite mer rutin på mig med att dricka sig dålig så här in på ålderns höst.. *skrattar* Hans svar löd som följer: Ingen kommentar! haha...

Nyss kommen från mor & far...jag & syster var som sagt bjuppad upp på middag. Riktigt gött som vanligt, min mor e såååå duktig på att laga mat. De kanske de flesta säger om sina mammor...men jag tror ärligt att alla mina vänner kan ställa sig upp & villigt erkänna samma sak.*hihi* Det stora samtalsämnet för kvällen var givetvis min & gubbens resa till Manchester....vi tar tåget ner till Sthlm på torsdag kväll & flyger till Manchester på fredag kl 07,00. Sen har vi hela fredagen & lördagen till att bara vara....smyga omkring på pubbar & bli drucken, snacka fotboll med sanna älskare, käka smarrigt & se oss omkring i den lila staden (som "bara" har 2 miljoner innevånare). Kommer la bli så jävla gött! *läääängtar* Matchen börjar kl 14,30 på söndag.....när den är klar kommer vi att boka oss på en pub för mat & öl, Chelsea - Pool börjar jhu kl 17,00....så vi kommer ha en helt fantastiskt underbar söndag!! Flyget går hem på måndag via Zurich. Sweet....får vi stanna till där & se oss omkring oxå! *gnossar händerna*

Mmmm, det börjar sprätta i kroppen nu....vore lögn att säga annat!

Ha en härlig kväll nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback