Tisdagens bravader & onsdagen bestyr!

Tillbaka i verkligheten & det var såklart lika härligt som vanligt. Även om jag hade stannat i Manchesters värme fram tills mitten på april! 

Jobbet då....hade nästan tre dagar att plocka igen i produktionen, vilket gick snabbare än jag trodde. Men är man bra så är man!! *skrattar* Fick även reda på att jag ska in i Projekt igen.....akut....vilket är så jävla roligt. Skulle jhu inte vara med i några mer projekt på ett tag nu, i alla fall inte som tanken var! Dock kommer de närmsta 4 veckorna att vara så in i helvete smockade med jobb att det bör vara det värsta jag vart med om (jobbmässigt). Det mina kära & nära....säger en hel del! Tiden är fördelad på 100% i produktion, 50 % i projekt & 15-20% i nätverket. Fråga mig inte hur jag ska klara det, men det måste gå. Jag är själv som kan ta produktionen då min chef (som vanligtvis backar mig) är i Thailand tills 10 mars!! Gillar utmaningar & denna kommer vara utöver det vanliga....det kan ni hoppa upp & sätta er på!

Väl hemma så blidde det en enkel middag, fanns inte kraft till någonting annat! Sen ringde jag upp Jörgen för att surra & visa bilder från Manchester. Drog på ett avsnitt av 24 i väntan på att Sondra skulle droppa in för att se The Golden Compass tillsammans med oss. Förstå att vi avnjöt 2 wirrepinnar oxå....helt enkelt en perfekt tisdag för oss som verkligen förtjänat de! ;-) Slängde ut mitt sällskap vid 23-tiden för att sova. Har dock sen ett par veckor grymma problem med just sömnen.....kan helt enkelt inte somna när jag lägger mig. Nu snackar vi inte att jag ligger vaken i 30 minuter.....utan i 3-4 timmar. Kan la säga att jag somnar av "utmattning" & inte för att jag är trött.....för trött är jag verkligen när jag lägger mig! *suckar* Måste vara nått som stör mig, någonting som grämer mitt undermedvetna. Påminner om när jag jobbade natt på posten -99/00. Gillar det inte de minsta!!!!

Dagen då?!?

Jobbade sönder....hade mitt personliga samtal som skulle vart under förra veckan pga jag brann under ett möte! *skrattar* Fick nästan en slags bra feedback på det....MEN....ska dock lyda! *thihi* Jag är bäst! Efter lunchen så hamnade jag i möte tillsammans med min konstruktör & ställföreträdande chef ang projektet. Vi lyckades komma fram till riktigt bra saker & strax innan 16,00 var det dags att ge sig. Lyckades få med mig hem upp emot 40 sidor av kravställning, analys & desig som kvällslektyr. Gäller att jobba kvällar när dagarna inte räcker till!!

Nu ska jag äta, efter det har jag gjort mig förtjänt av ryggläge i soffan. Känner mig inte riktigt som den "vanliga" Bengan utan min sömn!

Ha en bra & underbar kväll nu alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback