Sweeney Todd

Hade en rätt skön avslutning på arbetsdagen med 2,5 möte. Kommer få kalla till två nya under nästa vecka då det sista tenderade rätt många olika frågeställningar.....kom dock fram till massa bra & mattnyttiga saker.

Landade la runt 17,00 hemma för att bara några minuter senare möte upp Sondris på Playa för en A la Papa. Träffade halva staden där inne kändes de som....roligt att träffa Dan, Kim & Co. Tycker lite synd om Kim bara som inte kan vara med Rednex då de har en regel på 6 medlemmar i melodofestivalen. Med maten i handen bagav vi oss hem & precis då ringde Frasse och frågade ifall han kunde droppa upp. Sagt & gjort.....ett par minuter senare droppade han in & sen drog vi på musikalen Sweeney Todd med Johnny Depp i regi av Tim Burton. Personligen  ger jag filmen en 3:a....men det e en film som man ska ha på sin den-här-filmen-har-jag-sett listan! *skrattar* Efter filmen så kände Sondris att de var dags att bege sig hemöver för att vila...stackarn e krasslig, igen! Vitlök gumman, massa massa med vitlök! ;-) Frasse somnade som vanligt i soffan....jag hade satt 1000 spänn på att han skulle det & jag vann! Iof bara pengar av mig själv.. *hehe* På tv´n rullar Frölunda - Timå & det står i skrivande stund 2-1 till Götet..

Ska snart slänga ut Frasse & krypa ner i sängen. Känner mig lite tlöttis faktiskt....och jag har en riktigt rung dag framför mig. Ska verkligen mysa till det med ett glas rött imorgon kväll oxå!

Ha en härlig kväll nu!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såg den igår. Sweeney Todd alltså. Från början var jag MYCKET skeptisk, men sen så. Bara man kom in i den så blev den mycket bättre. Kanske håller med om 3:an... :)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback