Smarrig mellis

Nyss kommen från min mellis, fick en gedigen matlåda av min kära mor efter att vi ver hem & käkade middag där igår. Perfekt, då jag kommer ha en portion över till lunchen med. :-D

När jag stressat hem så ringde Marcus som undrade vad som hände, slutade med att han droppade upp & surrade lite skit. Var alldeles för länge sen som vi hängde lite. Klockan hann nog bli fram emot 20,00 innan vi slog igång en rulle som blidde The Golden Compass. ÄNTLIGEN fick jag tillfälle att se hela den utan massa surr osv. Vi gillade den stenhårt, fantastisk story, snygga miljöer & allt som ska finnas i en perfekt äventyrsfilm. :-)

Ikväll blir det träning, längtar. Sen ska familjen på hockey imorgon, Timrå - MoDo....riktigt svår match för de röda!

Ha en härlig dag nu!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback