Ska krypa ner nu

Har haft en riktigt mysig kväll faktiskt....även om den innefattade tvättstugan fram till 22,00.

Syster kikade förbi runt 19-tiden, brännde en skiva & lämnade mig att vara barnvakt till Abbe. Hon skulle ner på la stada för en fika & efterföljande bio. Kommer inte ihåg vad de kikade på, men som vanligt var de nått som gick på Draken.

Mmm, jag & Abbe har slappat hela kvällen & legat i soffan. Slökikade på allt möjligt som gick innan jag hittade vänskapslandskampen mellan Capellos England & Schwiez. Slutade 2-1 till England & de spelade rätt olikt sig....men med en ny demontränare blir de la så. :-D

Kom på att jag surfat runt lite & kikar efter en Mc-jacka som ska inhandlas till våren/sommaren. Lägger ut de som jag fastnat för så kan väl ni alla vara snäll & tycka till om vem som e snyggast & skulle passa bäst på lilla mig. =)) 
     
 

Nalla sött nu alla!

Imorgon far jag!!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback