OM ett dyng så..

Är vi på G till Arlanda för att sedan ta flyget vidare mot Manchetser! *juuuuuublar*

Var nyss ner till tvättstugan & chansade vilt på att det skulle finnas en tid ledig.....och de gjorde de! Känner att jag har turen med mig idag. *thihi* Fatta att jag annars skulle ha 0 rena kläder under min & pappas miniweekend. Rätt stor sten som droppade!!

Var annars på löneutvecklingssamtal, eller vad man ska kalla det, idag & det gick bra. Men som vanligt är det jobbigt, roligt, kämpigt & så vidare.. Berättade öga för öga att jag lagt ut en intresseanmälan för ett nytt jobb oxå, även om chefen redan visste de så var de härligt att kunna säga de så de inte ser ut som man sitter & smyger på saker & ting! Väntar på intervju där nu....som test & systemspeciallist på IT-enheten.

Såg annars reklam för Johnny Depps nya rulle, Sweeny Todd. Den såg till & med bra ut. Vi var ett gäng som såg halva den filmen för någr veckor sen innan vi slog av....den sög....ganska grovt. Depp hade alltså inte ens kommit in i handlingen då. *skrattar så jag gråter* För er som undrar & inte förstått de än....så såg vi alltså på fel film! *mohahahah* Inte lätt alla ggr!!

Henke, vad har förresten hänt med min banner! Kanske lika bra att lägga in en ny?!?! :-D

Ha en härlig kväll nu alla, själv ska jag kramas med kuddarna i brist på annat!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Ofan, den är bort... Tänker och kommer på att den låg ju på min förra server, Kan lägga upp den på min nya men då måste jag logga in hos dig och ändra lite koder så den kommer på plats! =)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback