Myser fortfarande

Efter Manchetsers förkrossande seger över Arsenal i FA-cupen igår. Slutresultatet blev 4-0 till ett fantastisk övertygande spel på Uniteds grabbs.

Ett par minuter in på den andra halvleken så droppade L-G in & efter matchen så droppade vi ner & lånades Jörgens lägenhet för att spela lite eller massa G.H! Så roligt, speciellt när jag börjar sätta de mesta låtarna på medium nu. :-) Fatta att vi var ut & battlade med lite andra snubbar via online-gaming. L-G satt en låt med alla noter, missade dvs inte en ÄNDA jävla not....hur sjukt är inte det då. Blev 529 stycken på rad om jag inte minns fel.. *skrattar* När klockan var efter 00,00 så gick jag upp till mig för att kramas med kuddarn, lillen skulle ut & möta upp lite folk.

I skrivande stund håller tvättstugan på för fullt & jag ska efter dessa maskiner börja damnsuga lägenheten. Sen blir det matlagning & så ska det diskas. Jag har med andra ord en nyttodag!

Ha en skön & härlig söndag nu alla söta!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback