Lyon - United 1-1

Tackar Tevez för det! =)

Annars fick jag främmande av 3 sjukt snygga tjejer igår. Sondra & hennes två polare Anna & Kicki. Tjejerna hade en plan på att kliva ut, vilket de gjorde....själv stannade jag hemma & sov. Faan, man är inte ung längre....jag håller med dig Henke!! *skratar* Lyckades nog få i mig 1,5 glas vin & nån wirrepinne....och jäklar vad de small till i skallen. Kändes verkligen & jag blev typ dålig...trött som ett djur blev jag i alla fall... *asg* En bra kombination av krass mat, riktigt bristande sömn & SJUKT mycket jobb. Mmmm, men vi hade de riktigt trevligt & mysigt i alla fall....att jag som gubbe inte följde med ut är en annan femma. :-)

Får la se vad som händer på fredag oxå, tjejerna sa att jag skulle ha fest & det kanske blir så. Var ju riktigt riktigt länge sen jag var ut & svirade nu så. Ska dock på familjelunch/middag på lördag, ingen höjdare att vara bakis då va?? *kliar huve*

Nee, kaffe & jobb igen!

Ha en härlig dag nu alla!!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Men hallå, dricker du mitt i veckan... HAHAHA

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback