Kluven

Har en riktigt beslutsångest över vilken film jag ska se på ikväll!

Har liksom ett par bra på laget (tror jag i alla fall), men de e jhu en som ligger & fångar upp alldeles för mycket damm i skrivande stund. *skrattar* Har jhu lovat Sondis att inte se The Golden Compass utan henne, men vi lyckas alltid springa förbi varandras lediga stunder. Åååå nu kommer det nog döja dryga två veckor innan vi ses igen! Jobb & träning fram tills torsdag, sen Manchester i dagarna 4 & därefter jobb & träning veckan lång igen. *hmmm*

Fick en liten fix-ide om näst-nästa helg oxå, var en liiiiten mysig sak som började växa till sig i min skalle under veckan som var....ska la se om jag blåser upp till stugan & bara är under helgen. Har en känsla av att de kan bli utgång om jag stannar hemma & det finns tyvärr inte på kartan.

Naeee....stugan, smarrig mat, slapping, en bag´n box & kanske lite folk som vill sällskapa. Ska smida min plan vidare & se vad som händer....och om de låter lockande får någon eller några dvs! *skrattar*

Nu blir de film....ska la se vem av  Enchanted, Gone Baby Gone, I'm Not There, In The Name Of The King , Rendition, See No Evil, The Assassination of Jesse James, The Bucket List, The Invasion, The Nines, There Will Be Blood, Trade, Wedding Daze eller The Golden Compass som jag väljer!!!

Natten goo på er!

// One Love


Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback