Härligt

Hade en riktigt bra dag på jobbet, började dels komma in i det tänk som jag verkligen kommer behöva för att vara på banan de kommande veckorna. Tur att jag ev. kommer få helgerna att säkerställa lite saker! Surrade med Thomas på eftermiddagen & vi bestämmde att det skulle bli en prommis när jag slutade jobbet. Sagt & gjort....han mötte upp mig strax innan 17,00 & vi begav oss på en liten sväng, surrade massa om hur han haft de & allt som hör till. Synd att de blåste så in i hel**te bara.

Väl hemma så ringde Jörgen...han droppade upp & så kikade vi på de sista avsnitten av 24, den 4:e säsongen. I skrivande stund håller jag på att låna hem den 5.e.. *skrattar*

Imorgon blir de en lång dag på jobbet...ska vara där runt 06,00 så det hinner bli någonting gjort! *hihi* Försvinner jhu iväg på projektuppstart efter 14,00....innan dess så måste många saker hinnas med!!

Nu blir det sängen & nån av de två böcker som jag läser!

Natten go alla!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback