Fredagen & lördagen

har jhu inte riktigt skrivit någonting alls under helgen, förutom att posta en video där jag förklarar Cristiano Ronaldo som legend vi 21 års ålder. Ps: jag ska se honom live om en vecka! :-)

Fredagen var slapp & lugn....jag hamnade nere hos Jörgen vid 20,00...plockade med mig lite vin & sen lirade vi Giutarr Hero mot L-G & Rille online. Så skadat jävla roligt....damn. Kommer inte ihåg när de bröt upp eftersom de skulle på krogen, men ungefär i samma veva som de loggade ur droppade Maria förbi Jörgen. Så då spelade vi online mot alla andra på nätet & de var oxå sinnes roligt. Vi bröt upp strax innan 02,00 för att sova. *skrattar*

Lördagen....vaknade vid 09,00 & ville omfamna dagen. :-D Dock gick en av mina första tankar till stackars Sondris som jobbade. Huuah!! Kommer ihåg den gooa gamla tiden då vi gubbar var oförstörd....kunde festa tills 03,00 & kliva upp för att jobba 07,00....och känna oss pigga! Sjukt....i den åldern trodde jag att det var en myt att man blidde sämre jhu äldre man blir! *skrattar* Henke....då har jhu nått år mer rutin än mig, vad säger du??

Mmmm, klockan 11,00 gick jag på Curres för frunch! Kombi av lunch & frulle dvs...för er alla som inte gjort lumpen! *hihi* Sen slappade jag ner mig i soffan...kikade på Paul Scholes Special som Visat Sport 2 som de visade, lyckades till & med spela in det på boxen. *me like* Efter de droppade Jögga & Jens upp....slappade till Arsenal som krossade City med 3-1...sen var de dags för mitt Manchester att lira mot Spurs borta. En svår match, som slutade 1-1 efter att Tevez gjort mål i 94 minuten!! :-D Under matchen gick Jögga som skulle på 30 årsfest & efter matchen så beställde Blå Kiosken. Sen droppade Frasse in..  Blidde lite filmer efter de oxå...vi tog oss igenom Alien vs Predator 2, Alvin & The Chipmonks samt den underbara klassiska filmen The Warriors (som jens inte sett). När klockan var fram emot 00,00 så åkte grabbarna ut, då lilla jag var trött!

Händer annars en söndag som denna då, ska i alla fall hem till mor & far på middag tillsammans med syster. Ska nog dra en film eller två oxå....har fortfarande några som jag vill se av mitt lager! *skrattar*

Ut i solen med er nu, underbart jhu!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Ingen kommentar! haha...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback