2 x viktig

Mmmm, efter nån timmes jobbande är det snart dags för dagens första möte. Ett personalmöte till & med....ska bli lite spännande att se vad som skall sägas. Sen är det lunch & efter det kommer dagens andra möte, som kommer bli betydigt roligare. Nämnligen testnätverksmötet.. *hihi*

Ska la se om det blir träning ikväll oxå, i så fall e det mina veka spagettiarmar som kommer få sig en kyss!! Lika bra att bomba sönder dem så jag kanske vågar gå i t-shirt. ;-) Skulle gissa att jag e klar med träningen runt 17,30 eller så...efter det blir det duschen, mat, soffa, & film! Ska la höra av mig till Sondris oxå, hon jobbade till 17,00 om jag inte missminner mig! För alla er som missat det så befinner sig alltså L-G i Norge igen....kommer hem nästa onsdag eller torsdag.

Neee, jobb i 25 till...sen dagens första..

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback