1 minut kvar

Sen är det onsdag & jag har bara en dag kvar hemma i sverige innan jag & gubben landar i Manchester. La mig i sängen för nån timme sen med har sjukt svårt att somna. Massa saker snurrar i skallen & jag kan faan inte sova. *suckar* Skulle gärna se att det var resefeber inför våran tripp till The Theater Of Dreams....men så enkelt e det tyvärr inte!!

Har en rätt viktig dag imorgon på jobbet, känns delvis som min framtid kommer att avgöras. Riktigt så allvarligt är det inte, men på samma vis är det faan så. I vilket fall som helst så kommer jag i vanlig ordning att helt orädd slänga mig ut för klippan....för hur det än e så ladar man alltid på något sätt!!

Mmmm, får se när jag somnar in. Känns som jag den sista tiden haft svårt att finna den underbara ro som jag i vanliga fall brukar ha i kroppen när det e dags att stänga ögonen för natten. Måste faan börja träna & läsa mer så både kroppen & knoppen e sluuuuuuut när natten knackar på dörren.

Söo sött nu alla, höres imorgon!

// One Love

Kommentarer
Postat av: djhenke

Fan gubben, hoppas du får en sjukt rolig helg där nere, man blir ju lite avis...

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback