World Tour!

Spelades en hel del av det igår....så pass mycket att jag har lite ont i mina handleder! *skrattar* Men så SKA det jhu vara.. Jag hade en riktigt Jögga & Bengis-kväll igår, det var flera månader sen sist & då passar det bra då de flesta i våran umgängeskrets var upptagen med annat igår. Kom faktiskt i säng en hyfsad tid oxå, runt 02,00 ca!! Känner mig utvilad & fräsch redan nu & de ska firas med en kort kort prommis i denna bitande kyla som nu e ute!

Ska även ringa JD & L-G sen, de klev ju ut igår, de lovade att de skulle vara lugna...men ibland blir det fel! *skratt* Nu tror jag iof att mina killar pallade med att bara dricka en eller två öl ute så.. :-)

Fotboll idag, sen blir det ett eller två glas rött!! Ev. e bastu oxå, det var så jäkla härligt att slappa till i den efter jobbet igår!! Mmm, får la se vad som händer.. *hihi*

Välkommen till en ny underbar dag alla sköna!

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback