Tisdagens bravader..

Måste säga att denna dagen gått lika äckligt snabbt som gårdagen....snart är det onsdag igen & vipps så e det helg. Sjukt!! Kommer inte ens hinna med julen & det nya året innan det är Maj igen....iof så gör de inget eftersom det då kommer vara dags att plocka fram hojen igen.. *hihi*

Har fortfarande inte smällt hur sinnes roligt vi hade det i helgen, även om det innebar jobb som både räcker & blev över. Får la se vad som komma skall, men de kan bli RIKTIGT roligt om ett par veckor igen.. *skrattar*

Fick annars hjälp av lileman att hämta mina saker som jag beställt igår, så nu är allt firande som komma skall säkerställt. Även om jag fick 6 flaskor vin mer istället för det bubbel som jag väntade in. :-) Efter de så lagade jag käk & bjuppade L-G som tack för hjälpen & sen blev det nya James Bondrullen. Diggade den stenhårt, så gillar ni massvis med action så är den att slänga i DVD´n!

Ikväll ska jag försöka mig på att fixa lite middag & sen kommer jag förhoppningsvis att ta mig ut till Birsta. Dock är det bara ett önsketänkande. *kliar huve*

Helgen då, på fredag så kommer jag att mysa ner mig riktigt hårt till finalen i Idol, dricka lite vin & smutta på nått annat gött. Lördagen blir nog i julklapparnas tecken & kvällen blir därav väldigt stilla. Ska ni själv hitta på för spännande & roligt då?

Neee alla snygga människor...dags att jobba vidare!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha, det vet du ;D

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback