Rösten behöver semester!

Har haft ett par väldigt hektiska dagar, därför har mitt bloggande legat på is.


Var ledig i fredags från mitt ordinarie jobb eftersom jag skulle jobba & Moyo med eventet Sundsvalls RailStyle 2008. Orkar absolute inte rapa upp allt som hände osv...sammanfattningsvis så har helgen vart underbar på alla sätt som finns. Mycket bra åkare, tjejer som killar, juniorer som seniorer, domare, funktionärer, publik, festarrangörer osv osv!! 4 filmreleaser som var riktigt nice!! Igår lät jag som en äkta 14-årig kille med sprucken röst. *skrattar* Efter 14-15 timmars konstant snackande under 2 dagar så behöver min röst semester, vilket jag kommer ge den. Tror även jag behöver semester från folk ett tag, har vart uppe i så många nu att jag börjar få en släng av torgskräck. *haha*


Personligen fick jag riktigt bra feedback på mitt jobb, från de aktiva, publiken & folk som agerat speaker på SM i snowboard, samt de riktigt rutinerade domarna. =)


Gårdagen gick ut på att sova, vila, slappa & bara vara. Ska villigt erkänna att de 2 festkvällarna vart lugn & superstädad. Hemma runt 01,00 i fredags & runt 00,00 i lördags...så pigg var alla funktionärer kvällstid! :-P


Har annars en ny underbar dag på jobbet, som kommer att avslutas med Julbord på Vindhem ikväll. Årets första, men garanterat inte det sista.


Ha en härlig dag alla!


// One Love


Kommentarer
Postat av: Frida

stackare ;)

Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback