Måste sluta att..

Har ett par söndagar i rad haft riktigt svårt att somna, men nu har jag en tes om varför! *skrattar*

Man funderar & analyserar när det blir stiltje....och mitt resultat är följande: Jag sover alldeles föööör länge på söndagar...det är liksom så äckligt härligt att inte kliva upp förren seeent. *haha* Det ska det bli ändrig på efter det nya året, under mina kommande 14 dagar avledighet ska det verkligen slappas, njutas, mysas & bara vara!!

Har annars haft en riktigt bra helg, ingen utgång..massa god mat, ett par glas vin, en pinne, fotboll, en film, lite hjälpande hos Hasse med "snickrande" osv!!

Som sagt, 2 dagar kvar innan semester....som jag längtar!!

// One Love

Ps: Nya Linkin Park äger!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback