Glögg & GH3

Så kommer min kväll att vara, men andra ord riktigt trevlig & skön!

Ska faktiskt kliva hem riktigt tidigt från jobbet idag, skallen brann av etfer lunchen. Nu är det inlärningsstopp fram tills på måndag...fatt vad mycket som lagras varje dag....hela tiden! Känns såklart underbart, annars skulle jag inte jobba vidare med min nya tjänst. :-) Om 15 minuter bär det av på möte & efter de så kommer jag nog att styra hemöver, ska ringa L-G först & höra hur han haft de idag & om han fortfarande e upptagen...annars kan vi slappa till det med lite käk strax efter 15-tiden redan. *me like*

Blid från lördagens Sundsvall Rail Style (SRS)
Bengan
Observera mina sjukt snygga hörlurar från SkullCandy! Finns på Moyo att köpa... =)

Vad ska alla andra härliga människor göra en kväll som denna då??

// One Love

Kommentarer
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback