En kopp tee & en macka

Sitter på jobbet sen 20 minuter, rätt härligt att komma tidigt. Var en dag sen nu...allt e lugnt & skönt....produktiviteten bubblar & ideerna sprutar.. *hihi* Har precis tagit mig en kopp tee & en macka, så även magen känner sig glad.

Fick snabbfrämmande av L-G & Frasse igår, som skulle ut & göra city osäkert på en onsdag! Guud vet när jag var ut en onsdag sist....var knappt någon sådan utgång på hela sommaren heller....men det hänger la ihop med mig mönster gällande utgångar för hela 2008! Har garanterat minskat den skörden med 50% sen 2007, kikar jag mot 2006 ligger jag uppe i en minskning med 75% (minst). Mmmm....hyfsat sidospår märker jag!! *skratt*

Det dröjde alltså ända tills mitt främmande kom hem till mig igår innan jag fattade att det var onsdag & inte tisdag som jag trott hela dagen. *haha* Inte lätt att ha den kollen jhu.. ;-)

Neee, jobba var de!

Ha en underbar dag alla!

// One Love

Kommentarer
Postat av: Pillis

Tack för orden!!!!!!

2008-12-11 @ 21:01:12
Kommentera inlägget här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback